Sunday 29 May 2011

I got many prizes 4 Academic Month !! :)

بِسْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ


Assalamualaikum

Actually, dah lame la jugakk kan bnde nih . tapi nak cite jugakk ! haha
Yeahh !! dapat byk adiah woo . huhu . tk ade la byk sgt . hehe . Buat pertama kalinya Siti Zarith Sofiah naik pentas banyak kali ! hakhak . sumpahh ! aku punn tk sangka tauu . hehe . tapi aku happy !
Mungkin ni lahh hikmah nye wlaupun aku tk dpt sains tulen . aku biasebiase jekk . tk pandai n tk b***h .
huhu . Alhamdullilah laa, tahun  nie aku macam oke cket . kt class, time first test pn aku dpt num1 . Even though i only da third class ( 1st class 4 science social) . ermm . Hope, mid-year aku yg baru habiss ni oke ! n get many A's . InsyaAllah . huhuu . mestila kene berangan@bercita2 dulu kan ? yeahh . itulahh aku . yuhuu ~ haa ! berbalik pasal bulan akademik . every year, sch aku ada wat Bulan akademik utk Bahasa, Math n Sc , Sn sosial n Sn kemasyarakatan . So, bulan tu dahh pun abis . So, tadi penyampaian hadiah ,
Jadi yg aku pasti aku dapat untuk Pert. Bls pantun (Johan) , Spell-it right(Johan) , Buku skrap EA (Johan), and Jawi (Naib) . Egtkan lahh yg EA tuh aku dpt Bku Skrap jekk , Skali tadi cikgu tye spe num 3 utk pop kuiz , so Finaz punn bangun (membe and dak kmpung) , aku egt mmg dye yg dapat . sekali nme aku yg dipanggil . amek kau, kelam kabut, terus naik pntas n sekali adiah nye pun finaz dh amek . bengang seyhh ! haha . so, i got 5 prizes ! yeeha ! hakhak . ni gamba nye ,



 aku juz nak sijil jekk yg penting . :) Piala 2 and yg lain bku latihan dll . huhu . First time in my life . huhu . Maklum laa, aku tk de lah spandai mane punn cam korang kan3 ?. hee ~ thats all lorh .  Wassalam

                                           Byebye semua !
                                           Hak milik terpelihara,
                                           --> zarith sofiah<--

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum ! Silalah comment :)

 
All Right Reserved To Me. Edited By NabilaMedan.