Monday 20 June 2011

STORY story . ;)

Mulakan dengan  بسم الله الرحمن الرحيم
lalalala~ hehe

Assalamualaikum !

Hello baby , hello handsome and gorgeous people outside :) Today, i want to tell u a short story . short kah ? haha . no comment . it's all related to my 'pinky life lha yea . HAHA ! pinky ? sejak bile aku suke pink nih ? hahaha . aku tk tahu !! all juz coincidence only ! huhu . oke lha , we start our 'story telling' okehh . huhu.


Okeh , korang nampak kan tu ? aku sengaja besarkn ckt . hhu . hari tu la kan, emm , lupe lakk ari ape , aku on fb , tetiba ad pulak sorg 'rude boy' konon2 macam nak chat ngn aku tapi .. hmm . korang tgkla sndiri k at bawah nie ,,




*Klik utk tumbesaran yg lebih jelas ok ;)

Hmm , sabo jela . kesian tol aku tegok nye budk nie . nk kate budak da besau gakk . sebaya ngn aku! eishh .
Dak B.pasir ! haha . memalukan . sape le gaknye . ishh . myirap seyhh . hmm . tkpe2 , semoga kau mendapat hidayah ye org tersebut . Haa, lau korang kn kadang2 tk bg nak tengok identiti dye like his name tu kan , aku,, tkde maknenye . harap maaf la orang tersebut cuz dedahkan tentang kau at sini .

 

  -peace no war-

Story ke 2

Okeyy , cite ke 2 nie baikk punye . haha .


Hhaha . nape aku letak gambar tuhh ? cuz ia mlibatkan cite someone yg 'baik' gitu lorhh . aku suke care dye .
Oke, tengok nie antre sedikit ktika chat , layan~



Haa, tu chat kejap jekk . Dye actually da 30 lebih tapi tak kawin lagi ! Anak2 buah dye da ramai yang kawin lagi. huhu .haa , otak dye nie best lau layan cuz dye ni sempoi+sporting+gile2+kelakar+suke jalan+baik+'alim' n bla3 . hahaha . terbaikk wokk . Dye da Hj da sebenanye . orang panggil dye Aji laa . untung sape dapat dye cuz every year gi umrah !! perghh , bak kate abg ipo aku, dye kate setiap tahun satu family gi umrah tu, ibarat Family Day dorang . hmm . best woo . sambil2 tu jalan2 . emm . da byk gak dye gi oversea . orang byk wet cmtu le . bujang lagi lakk tuh . huhu . Dye kate takut nak kawin . seramm . haha . sengal jekk . 
Dye pandai berzanji tau ! huhu . dahh la, TERcite lakk pasal 'ciri2' dye ekk . haha .
ok laa, c u all next update ;)

BYEBYE ! ,










No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum ! Silalah comment :)

 
All Right Reserved To Me. Edited By NabilaMedan.