Sunday 28 August 2011

I got it ! B.U.M :)

Hallu3 everybody . hehek . i'm very happy today even kaki lenguh penat berjalan . HAHA !
Haa, tau tk ape agak2 yg nak di post nih ? hehe . Bagi yang membaca entry aku yang lepas2, korang engat tak pasal yang JAM tuh ? haaa, kan aku nak Baby-G kan!  erm , sooooo..

Tadi, gi shopping kat Wetex parade . haha . tujuan utama aku mestilah nak beli jam tuh kan . coz dah dapat 'Green Light'   from my brother ! hek3 . so, ape lagi kan ! Tapiiii . syarat dye below RM100 . grrr . aku happy jek, cuz aku pk jam tuh bawah 100 . 

Sekali, tadi gi lah downstairs wetex tuh kan, terus tengok Baby-G . peh, hati da berbunga2 dah ni weyhh ! .
so, mintak amoi tu keluarkan jam yang dipilih . sederet tuh semua cantik2 ! huhu . rambang mate woo !
Then , tengok harga 300 lebihhh oi! haha . gile2 . tak bolehh, akk aku kate, bawah 100 jek oteh cakap ,
haa, dengan rase 'sedihh' nye gi lah tengok jamlain kat sebelah nye . kat situ tulis RM99 . so, tengok lagi ade macam yg berkenan . keluarkan lah jam tuuu . tengok harga RM199 ! tapi ade less so tinggal 140 bape entah .arghhhh . haha . hampehh betul . tanye amoi tu, 'harga semua sama ke 99?' dye kate tak . hahah . hambekk kau . aku dah risau jek .

Jadi, teruskan mencuci mate tengok yang lain . haha . akak aku tunjuk kat satu bahagian nih, tak lawa ! hahah.
Sekali amoi tuh bawak tempat B.U.M . Tengok jek hati dah ade yang berkenan ! ade 3 ! hekhek .
warne Pink 2, hitam 1 . yang pink tu, dalamnye itam , lagi 1 dalam putih . yg hitam, dalam putih jarumnye pink ,
Lawa gak doe ! semardddd ! LOL . haa, cube kite test . huhu . tanye pendapat akk aku n abg ipar aku , kami wat persetujuan pilih yang ini ------->
apekah itu . haha . yang pink lahh ! harga nye Rm100 lebihh . But ade less 10% , so dapat lah RM100 lebih sikit . haha . .

So, amoi tuhh nak gi 'bungkus' lah kan . pastu dye nak tunjuk yang jamtuh da set n ade wrrnty card , sekali dye tunjukk  walaweyyhhh cun siut bekas nye . haha . sesuai untuk present lahh . :) I love it ! ini haa jam nyeeee :) ------------> :)

Jeng,jeng, jeng ! haha . saboooo

tadaaa ! special 4 u ! nope la, this is mine . hehe . cantik takk ! lalaalala

:) haa, inilah my lovely watch now .


bese jekk . emm :)

Ok, puas aty ? korang tk puas, korang punye pasal . aku puas aty dahh . hekhek :) aku tau, korang punya mesti lagi mahal kan ! . ermm , aku baru dapat ni yg sangat berharga aku rase wat mase ni . n the only 1 from my brother (Oteh) . ni lah first dye bagi aku suatu yang sangat bernilai . I'm very appreciate that .

tibe2 rase sayang lak nak pakai . HAHA !
Ok, ni gambar orang yang tengah sukahati :) muka adee senyumm meyh :)


Ini yang kami belanjakan . hehe . banyak a.ipar punye jek
Makanan McD tuh ank buah punye ok :)

see?! mak nenek ni da mencekik, dye membute pulak . haha

Gendut wt muke buruk dye lak . haihh

Kami ! hekhek .

Ok lahh , tu jek , alhamdullah, dapat jugak walaupun bukan yang aku nk sebenarnya . tapi tetap suke !
Thanks again to my bro :) love u ! hahaha.

buybyeee ! :)






2 comments:

  1. wahh cantiknyee bekas jam tu bntuk bunga! Fyqa selalu beli dpt kotak je even beratus2 punye jam T_T

    ReplyDelete
  2. haha . haa, tu la kan . cntik kan . hehe . rzki kot dpt kotk cntik pulak . hehe

    ReplyDelete

Assalamualaikum ! Silalah comment :)

 
All Right Reserved To Me. Edited By NabilaMedan.