Saturday 5 November 2011

Entahh laaa =,=


Hyee all ! :) hehe , happy nih , mcm baby yang comel+cute miut macam  kat ataz tuu . hahahak! gerram dgn baby tuhh . haha . okayy, straight to the point yeahh ,

Okayy i'm happy because........,
*I have got my license ! haha . dah bolehh jalannn~ .
*Happy with him yang agak ngokngek and sometimes gilo . haha
*i have finished my exam ! LOL .

Okayy lahh , takde ape sangat punn lah kan . Buat masa ni , tunggu resault exam . ade yg dah dapat, n the resault is,,, err, damn ! haha . addmath ku failed (dah agak) , Science  only got B+ . English also B+ . Tapi yg gerram nye , BI tuhh lagi 1 mark nak A tw ! *sigh* .


Okayy , u oll , Selamat Hari Raya Aidiladha buat semua umat Islam di dunia ini :)




Then, kalau tiba Raya Haji ni, ape lagi kalau bukan membuat aktiviti berkorban rite ? not only korban dari segi bianatang tapi untuk diri kita juga untuk kearah kebaikan :) sama-samalah kita berkorban untuk kebaikan diri kita, masyarakat dan negara yek ! :)

Haa, korang dah korban ? Dalam family aku sebelum ni, aku sorang belum korban lagi . so, tahun yg sudah, mak aku kirim pakcik aku untuk buat korban keatas diriku di Mekah ! Alhamdulillah , aku korban Unta . hehe :) InsyaAllah , unta lah binatang kenderaan ku kelak :)

Okayy , dah ! babai :) **Jum kemas rumah untuk raya kali kedua, hekhek .


No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum ! Silalah comment :)

 
All Right Reserved To Me. Edited By NabilaMedan.