Friday 20 July 2012

Bulan yang sangat 'BUSY'


Heyy u ols ! ermm.. lamanya tak post entry kan ! takde la bersawang sangat blog saya ni coz kadang-II every week ada jugak jenguk blog kesayangan nie cume tak hupdate jek . heheww :-) yela kan, title tu pun dah menunjukkan diriku busy . hihii

Ok, now nak cerita lah kan kat u ols.. i know, maybe takde sape pun yang nak baca kan ?! tapi pedulik hape saya.. LOL . saja lah kan, sape yg sudi baca alhamdulillah . HoHo..
ok, camni, sebenarnya nak cite bulan 6 and awal bulan 7 aritu.. Macam2 benda saya buat last month.. First, saya pergi ke KL , bawah Persatuan Sejarah dan Mathematics .. Kami pergi ke Muzium Negara and PetroSains yang dah berzaman saya tak pergi! jejakkan kaki ke KLCC pun tidak, lagikan ke PetroSains ! bhahaha.. meh jom terus tengok gambar :)

Muzium negara


Orang sebelah sorang lelaki, tetiba menyelit :P

Waitingggg~ now, PetroSains! orang jakun tu ha.. HAHA

We :)

We again~

Bubbyee ! nak meneroka lagi~ hee

PetroSains the best woo~ Dark ride terbaekk.. huhu. Okay, Pergi KL ni hari Sabtu, then Ahad saya pergi pulak ke Seminar Skor A ! wallawehh.. very3 tired you know.. takpelah SPM punya pasal. Minggu seterusnya everyday, setiap petang terpaksa datang sekolah sebab perlu siapkan Arca untuk Kerja Kursus PSV ! ouhhh.. tension yang teramat dan tak cukup tido! Pagi2 datang sekolah mata like a Panda! Finally, This is my sculpture =) Thanks to Cikgu Linah for your big help !


Tadaa! dah macam planet :P

My friends's sculpture

This also..

Okayy.. habis jek buat arca ingatkan lah dah boleh rehat jap tapi TIDAK jugak.. after that, saya ada latihan kawad untuk Sports Day for my school.. yelah, Form5 ni kena masuk macam2 kan untuk kumpul sijil. Let's check it out ---->

Haha! our Maskot :) Badut + Smurf

Ledang menag lagi ! huh!


Menunggu keputusan keseluruhan, berdebar2

Kat atas tu ade satu lagi rumah sukan sepatutnya iaitu Titiwangsa, takde gambarnya lahh, hehew.. So, keputusan penuh, rumah sukan kami No.3 ! sedih3 . haha.. Anyway, meningkat lah daripada tahun lepas. And kawad kami dapat num 2 ! Alhamdulillah :)

Ok, done, i will update with new entry for this month, Program Ekspresi Remaja bersama PM ! BYE!

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum ! Silalah comment :)

 
All Right Reserved To Me. Edited By NabilaMedan.