Tuesday 26 February 2013

SPM result ! is it true?!

Holla my awesome friends ! Curi masa jap nak update ni . haha ! Entry ni khas untuk kawanku2 yang SPM ye . Ber KAU AKU jela yek ! hehe.. Ok2, siapakah Bekas Calon SPM 2012? Angkat tangan ! ngehngehngeh .. Tak payah, bukan nampak ponn .. LOL! Now, i want to tell you about SPM result . what?! SPM result?! yahhh! SPM Result a.k.a Keputusan SPM yang bakal keluar !


Ok kawan2yang aku sayangi especially Five 'S' Three , Aku nak cakap ni . I got this information from my aunt . Her daughter told her and then my aunt told me :) hehe.. First dapat tau daripada my cousin yang sebaya kita tu, dia kat MJ sekarang (Maahad Johor). dia cakap kat mak dia, dia akan balik pada hari Khamis (28/2/2013) and ada bas ambil dia kt MJ bawak balik sini untuk amek resault ! Mula2 tak percaya gak dan belum sohih lagi pasal tarikh tu ..

Dannn... tadi, makcik aku cite lagi, adik sepupu aku yang still kat STUDI lagi yang form 3 tu pulak kata CONFIRM ! Khamis ni is the day ! yahh the day that SPM result will be coming out :) Kesohihannye tu apabila dia kata cikgu kat sekola dah announce pasal bende ni ye! So, its True lah gamaknye . Grrrr~

Dannn lagi, aku pun mula ketakutan dan mula terbayang dan teringat tentang kejadian yang berlaku beberapa bulan lepas semasa mengambil peperiksaan ! huarghhhh! bila teringat, mula lah drama airmata nak mula! Choi! i hate this! hurmmm ..

Apakah kejadian tu ?!

Kejadian di mana i make a mistake for ERT ! Tu lah yang paling aku tension bila pikir benda ni . benda ni yang bila aku dapat tau aku buat silap dan aku menangiss.. *poyo* but, thats a fact ! ERT tu dahlah paper yang aku target tapi bila Exam sebenar buat kesilapan! macam ape sehh.. Kesilapan yang selama ni aku tak per buat . yaa, mungkin ada hikmah di sebaliknya . But, as u know i lost a lot of mark in that section. Hanya Allah jela yang tau hati aku masa tu .

Ok last but not least , aku tak tau lah whether its true on not yah ! Just wait and see :)


So, sampai sini jelah kot . we meet at school ya . InsyaAllah akan menangis kegembiraan pada hari tersebut . Doakan lah kejayaan kita bersama . Doakan aku yaa ! Takut dah ni, asyik terfikir KESILAPAN tu jek bila harinya semakin dekat . hurmm.. Dengan izin Allah harap sangat apa yang aku takutkan selama ni tak terjadi dan menjadi satu kegembiraan . InsyaAllah ! amin~

4 comments:

  1. Salam ukhwah dari another batch95 yg sama je tahap nervousnya..awak yg pasal ERT tu biar aja la,let by gone be by gone..me ,myself made some silly mistakes but...nak buat mcm mana kan. HE had prepared the best for us..best of luck! :)

    p/s:follow sini :)

    ReplyDelete

Assalamualaikum ! Silalah comment :)

 
All Right Reserved To Me. Edited By NabilaMedan.