Tuesday 5 February 2013

Throwback | Fly to Langkawi :D

Heyy u ols ! finally, we met again for the other story :) As we know the CNY holiday is comingggg! Then, ofcoss everybody will be going to holidayy with lovely family rite?! Same like me! hoho .So, before CNY , i want to update about my 'past year' holiday on 28thDec2012 !

Sorry, i dont have too much time to update . So, here we go !!

Holiday kali ini kami ke Langkawi lagi! Bagi saya sudah 2 kali lah termasuk kali ni . So, saya sudah tau serba sedikit tentang Langkawi . But, the different is dulu saya rombongan naik bas bersam pakcik dan pekerjanya, kali ni saya dan family makcik saya jek ! DAN we went to Langkawi by fligh Air Asia :) Alhamdulillah ada rezeki rasa jugak naik kapal terbang . kehkehkeh . *jakun* . ok finee, ahaha.

Yang penting! i saw someoneee in the flight! Guess who?! Yahh, ofcouse steward ! hoho . hensome banget! *fainted* . HikHok . Awat aku gedik semacam . hehe . Seriously sangat memikat hati . LOL . Pulaknye , dia terangkan safety pun depan sit kami ! hailaaa. sungguh menguji keIMANan . hahaha Then tak berapa lama tu pun kami sampai! Rasa sekejap jekk . hehe . after this waiting for overseas !, i'Allah ..

U guys just watchout our pictures jela kehh ! 

Ikhram and Darwisy . (cousin's sons)

We were at departure hall
We arrived at 8.45PM

First Day : finally! We were here ! :D

Us at Dataran Helang

Its time to find some souvenirs

Mereka melihat Map yang diberikan oleh Penyewa kereta
for the next destination!

So, we decided to go here :)

After that, continue to Sg Kilim Geoforest Park!
Tengok ikan dan keindahan semulajadi yg lain ciptaan Allah SWT

Yeahh tu diaaaaaa.. our 'tour guide' .
Yahh, bagus kerja kat sini banyak tahu tentang sejarah & yang sewaktu
dengannya.. kagum dengan dia :)

Mokteh and Pokteh.. Next, kami pergi Gua Kelawar!

very tiring day :) Tapi, tetap tersenyum inside the cable car!



Ok, nak cerita sikit. sejak daripada beli ticket cable car saya dah nampak sorang akak ni dukung anak dia yang very the comelnesss! haha. eee.. saya Aim jek nih . haha .. then terpisah kejap sebab dia dah naik dulu untuk beratur. Semasa beratur nampak lagi! haihh .. Nak jek saya amek and dukung dia . Tapi tahan lagiii. Rupa2nya kakak sepupu saya pun geram dengan budak kecik tu . sebab comel sangat! dah putih melepak+gebu+rambut curl . huhu . Sangatlah geram. Bila tiba kat stesen cable car yg last kami turun then jumpa akak tu dengan anak dia ! sukenyaaaa!

Kakak sepupu pun tanya itu ini kat akak tu . Akak tu from Penang. She asked , "Awak orang Johor eh?" Wahh! pandai akak ni meneka ! rupanya dia asal Johor jugak . Dia boleh cam cara kami berborak. See?! terbaiklah JOHOREAN! hehe . Proud to be Johorean ok! So, here the pic ---->

Her name is Zara Aisyah gituu ! COMEL SANGAT!
Ni kami dah turun dah pun :) Jumpa lagi dan lagiiii

Seluar pink tu Mummy dia :)

Lastday pergi sini :)


After that pergi Under Water Worlddd!

Selepas itu kami pun pergi Airport sebab dah malas nak pergi jalan tunggu jela masa kami untuk fly and back to Muar ! :) 

Thats all about my holiday yang xseberapa :) Wait for the next post after CNY yaa! Holidayy jugak! hee! Baii alls! Wassalam w.b.t

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum ! Silalah comment :)

 
All Right Reserved To Me. Edited By NabilaMedan.